pEnGiKuT AkU™

Sunday, September 18, 2011

Liverpool vs Tottenham™

malam ini detik 830 waktu Malaysia LFC akan turun menentang Tottenham di stadium white hart lane. minggu lepas kekalahan 1-0 kepada Stoke adelah satu keputusan yang mengejut dimana aku dan rata peminat mengharapkan kemenangan besar ke atas stoke. namun kekalahan bukan menjadi penghalang. ini memberi ruang kepada pasukan LFC untuk develop lebih lagi bagi menutup segala kepincangan yang ade.

musim lepas LFC tewas kedua dua perlawanan. dan mlm ini adelah misi balas dendam dan mengutip 3 mata penting. barisan yang mungkin di turunkan oleh KK :

GK - Reina
DF - Flanagan, Carragher, Agger, Jose Enrique
MF - Henderson, Lucas, Adam, Downing
ST - Kuyt, Suarez

aku menantikan kemunculan kembali SG8 setelah pulih dari kecederaan. dan aku harapkan beliau akan bermaen mlm ini utk merobek gawang Tottenham. di sebab masalah(rujuk entry sblm nie) jd aku kurg update sgt.. ape cerite ttg coates? adekah beliau akan bermaen mlm nie? 

Flano. walopun di kritik sewaktu perlawanan pembukaan namun bagi aku anak muda ini mampu memberi sesuatu kpd LFC.mlm ini buktikan lah!

You'll Never Walk Alone!

No comments: