pEnGiKuT AkU™

Monday, September 19, 2011

FT. Liverpool 0 - 4 Tottenham.

Kalah lagi! mungkin ini yang meniti di setiap bibir peminat LFC di seluruh dunia. jangkaan LFC akan bangkit setelah dikecewakan stoke mggu lepas meleset. 4 gol tanpa balas. tottenham betul betul menjinak kan LFC. dari awal game lagi aku dah nmpk yg LFC mcm gementar dan tidak terurus. bhgn tengah dan pertahanan gagal menyerap tekanan dari awal game lagi dan hasilnya gol cantik rembatan oleh modric menewaskan reina. gol min ke enam ade kemungkinan menjatuhkan moral pemaen2 LFC yg rata rata hilang punca..

malam nie LFC dikenduri 4 gol + 2 kad merah dan byk kad kuning. ohh! malam yang sangat tidak menjadi buat aku.. balik ke rumah hampa! 


adam. pemaen pertama dilayangkan kad merah setelah mendapat due kad kuning. kehilangan adam memakse downing,lucas dan henderson berkeje keras di bhgn tengah dan itu melumpuhkan lagi corak serangan dari tengah. 


skrtel. pemaen kedue di layangkan kad merah menambah kan lagi kepincangan bahgian pertahanan setelah agger di keluarkn akibat kecederaan. pade awal permaenan aku dah pelik kenape di letakkan skrtel di bhgn kiri. utk menyekat bale? aku maseh x phm corak taktikal KK dlm perlawanan tadi. mgkin di sebabkn flano,johnson dan kelly belum fit jadi skrtel terpakse bermaen di bhgian kiri. tapi kenape tidak carra? namun persoalan aku bialah tidak terjawap sbb KK lebih mengetahui...



coates di masukan mengantikan agger yang cedere. debut yg mgkin mahu dilupekan oleh beliau. namun ape yg aku nmpk beliau menjanjikan sesuatu di bahagian pertahanan. gandingan coates - skrtel @ coates - agger. mgkin dah smpi masenye carra memberi laluan kpd generasi baru utk menunjang bhgn pertahanan LFC..


reina melepaskan 4 gol malam nie. 5 gol utk due perlawanan. amat ssh di terime 5 gol bolos utk dua game tapi apekan daye.. pertahanan perlu lebih mantap utk game seterusnya...


suarez. tiade naseb utk beliau. bekerje keras pade perlawanan tadi bagi mengerakkan serangan dan mahu menjaringkan gol namun hanye beliau seorang terkapai kapai tanpa backup dari pemaen laen.. lagi perit di sebabkan menepuk tangan suarez di layangkan kad kuning. oh pengadil! ringan sungguh tangan mu melayang kan kad pade LFC mlm nie. tahniah! 


reaksi suarez terkejut setelah di layangkan kad.. ape kate anda kalo suarez yg melayangkan kad utk pengadil kerane melayangkan kad pade diri die? haha~


untuk game seterus nya aku harap KK amek iktibar dan pengajaran setelah due game away berturut kite kalah.. dan mlm ini dengan jaringan 4 tanpe balas. KK harus membuat sesuatu bagi mengelakan lagi LFC tercicir mate..




carroll dan carroll. bakal menjadi tajuk kerana game malam nie. 

You'll Never Walk Alone.

No comments: