pEnGiKuT AkU™

Sunday, September 18, 2011

kerana DIA™


time raya mmg aku x sempat nk menaep entry walopun byk nk di taep.. dan bile blk kL pulak bz dgn tugas menjadi penuntut ilmu di ibu kota ini demi mase depan yang cemerlang gemilang dan terbilang! tapi  tue sume alasan dalam poket.. on9 je pun tapi ikut ipom bukan laptop.. jadi kerana itu aku x menaep entry baru..2mggu dah kot aku x menaep.. dan ini adelah alasan yg masuk akal kerana ini! bak simpulan bahasa sudah jatuh di timpa tangga..

mule2 charger aku buat hal.. boleh tgh syookk buat keje die mampus dgn diri sendiri nye.. arghh!duit duit! mmg sure xdek warranty dah sbb sblm nie aku pernah claim sbb rosak kene sambo petir.. dan kini mgkin dh smpi mase die buat hal.. pegi laaa hp center dan ape lagi rabok poket sluar dan wallet aku.. terbang rm1++ utk charger yg baru.. ingtkan dan setel satu mslh..

alih alih petang tu bukak laptop amek!skrin pulak buat hal..hadoi... dh smpi mase jgk ke? dan ini adelah penyebb aku x on9.. skrg beliau sudah di hantar baiki.. tukar LCD baru..terbang lagi la jwpnye.. tap nk buat mcm mane.."ini keperluan bukan kemampuan"jadinye kene lah aku baiki.. kalo x haru haru..

No comments: