pEnGiKuT AkU™

Friday, August 26, 2011

mr genji dan mekT™


di sebab kan kemalasan yang amat tinggi aku terpakse menghantar mr genji ke kedai untuk di basuh. sbb biase aku sendiri amat rajin untuk memandikan mr genji. tap pagi tad sangat malas dan ape lagi amek kuci, start enjin truh pegi kedai basuh kete area kampung baru nie..


mr genji dah ready nk mandi.. 1st time mandi kat kedai nie.. rilek yee mr genji..


mr genji dah bersabun dah..


tadaaa! berkilat seyy.. hensem + smarrt dah mr. genji.. 
kalo jumpe high beam lah @ hon.. 
ohh kpd WTU dan WTC (cps putih) aku arap kite dapat berjumpe lagi.. no. plet dah same dah..


okeh. petang nie aku berbuke di puchong..
name kedai tue ialah restoran mek T..
kedai masakan asli Terengganu..
dapat invitation dari churp chrup..
trime kaseh pade  my other half..
makan pree ari nie..
hehehe..



selamat berbuke yekk!



No comments: