pEnGiKuT AkU™

Friday, August 26, 2011

Kyrgiakos vs Coates™


Sotirios Kyrgiakos. pemaen kelahiran greek yang di beli dari AEK Athnes pade permulaan musim 2009/2010 bagi mengantikkan Sami Hyppia. bagi aku soto nie kurang menyerlah namun pade perlawanan tertentu beliau membuktikan kehadiran beliau di LFC bukan sia sia. jarang mendapat tempat dalam kesebelasan utama jika agger, carra dan skrtel tidak mengalami masalah kecederaan. soto nie pade pandangan aku kerap kali melakukan kesilapan yang memberi ruang bagi pertahanan lawan. kalo maen dalam FM aku mmg akan jual soto nie..

namun hanya itu sume tinggal kenangan. soto kini telah berhijrah ke Wolfsburg. khidmat beliau tidak lagi di tagih LFC. walo ape pun aku ucap kan selamat maju jaya soto! terime kasih utk perjuangan mu bersama LFC sebelum ini.

Sebastian Coates. anda pernah dengar? kalo sape sape yang melayan copa america sblm ini sure pernah meniti di bibir anda kan. 


lahir pada 1990 dan kini berumur 21 tahun. menjulang piala copa america bersama uruguay dan bermaen utk kelab Nacional. menjadi tonggak pertahanan penting buat negara dan kelab. dan kini coates telah meniti di setiap mulut para peminat LFC. coates kini dalam proses utk melengkapkan perpindahan beliau ke Anfield. satu pembelian berharga yang di lakukan commoli dan KK.

jike temetrainya perjanjian dengan coates, beliau di anggap sebagai "new sami hyppia". mempunyai ketinggian dan tarikh lahir yang same cume berbeze tahun dengan legend LFC, sami hyppia membuatkan para peminat teruje dengan kehadiran beliau dalam skuad LFC.

dalam "rumors" sekarang coates mgkin dalam perjalanan ke LFC menaiki kapal terbang dan di jangka kan akan membuat medical test bagi melengkapkan perpindahan beliau.

satu prospek yang bernilai dalam melengkapkan lagi pertahanan LFC. bayangkan gandingan coates dan agger. kelly dan enrique. pertahanan yang mantap. insyaAllah. kejuaraan liga dalam gengaman kite walopun maseh di awal musim.

you'll never walk alone. 

No comments: