pEnGiKuT AkU™

Friday, August 26, 2011

popeye's!™

entry makanan di tengah hari. haha. jangan ade yang tgk gambo nie trus nk berbuke. sile tunggu petang woii! aku lupe bile tap buat pertama kalinye aku makan popeye's nie. mungkin ade setengah dari anda menyukai fast food bername popeye's nie. bagi aku ok je sbb ok je lah kang..

nie waktu aku pergi dekat sunway pyramid. dah x tahu pusing nk berbuke dekat mane.. terlajak masuk popeye's nie dan trus tgk menu dan duduk. popeye's ade buat set Ramadhan. jad agak murah dan ok bagi aku.. gambar atas adelah set Ramadhan yang aku order.. mule ingat mcm x kenyang je tap setelah licin habis.. blurp!! Alhamdulillah rezeki.. kenyang seyy!

pade sape sape yang belom pernah makan di popeye's aku sarankan anda boleh try merase makanan di situ.. mane tahu jadi tempat peberet anda kan? selamat mencuba!

No comments: