pEnGiKuT AkU™

Sunday, December 11, 2011

LFC 1 - 0 QPR


ye. betul kawan kawan. dh lame aku x update pasal LFC. dan malam ini aku ade sedikit penulisan tentang LFC. walopun melayan game sekadar di depan laptop. secare streaming yang sangkut sangkut. tapi Alhamdulillah. LFC menang 1 - 0 ke atas QPR hasil jaringan Luis Suarez. aku xnk bercerite banyak tentang game tadi sbb aku bukan penganalisa bola yang bertauliah. ckplah yg ade di luar yg boleh bagi analisis secare bodoh dan cerdik. itu hak mereka. walopun menang. tetapi. aku TIDAK PUAS HATI. bukan kerana scoreline. kalo tibai 6 - 0 pun belom tentu aku melompat lompat menaep blog nie dengan gembire. ini kerana bagi aku team LFC yang ade sekarang bagi aku dieorang kehilangan sesuatu yang berharge. aku lihat hanya LFC. bukan LFC yg aku kenal dulu. aku bertanye pade diri aku. mungkinkah sebab semua player baru? sebab Steven Gerrard xdek? bukan itu yang aku maksudkan. aku tak dapat rase the true LFC. mcm sblm2 nie. keghairahan. passion. NO! aku x dpt rase. aku rase nie game yg keberape dh aku ckp bahawe aku x dpt rase spirit.passion pun dlm permaenan LFC. mungkin player2 baru jadi rase cinta sayang pada LFC masih kurang? reina,lucas,agger,kuyt dan beberape lagi player lame maseh ade. dh lebih 4 musim bersama LFC. xkn xdek rase sayang cinta kot. 


semangat dan setia aku akan sentiasa bersama LFC. dan aku arapkan game by game aku dpt lihat kebangkitan yang aku ingin lihat. semangat juang, corak permainan yang mantap, passion to the game. aku nk lihat semua itu kembali. zaman paling aku suke tengok ketike Rafa Benitez. Rafa betul betul bagi aku tanam segale semangat LFC ke atas setiap pemaen. kalo ade yang maseh ingt aku pernah kutuk Rafa jgk. manusia. xkn lepas dari kene kutuk dan mengutuk. lumrah. hadap team mane pun. LFC akan tibai cume LFC xdek luck utk menang! xpe. aku maseh ade di belakang LFC untuk selamanya. aku arapkan KK akan mengubah LFC ke LFC yang sebenar. 


thanks to both of u. Adam. happy belated bday. good job tonight. suarez. thanks a lot for your contribution in every LFC game. i know someday u will be one of LFC legend. and pls. dont be like Torres. left us when we need him the most. 


you'll never walk alone.

No comments: