pEnGiKuT AkU™

Monday, December 5, 2011

Hilang!


it's a bad day for me. yeah. bad day. kasut aku hilang. aku ulang. kasut aku ilang di rembat oleh SETANG GONDOL! mmg cari pasal aku bomoh kan mamat nie. kudung la tangan dan kaki mu. kasut nie dh dengan aku 4 tahun dan maseh setia menjage kaki aku dari segale kotoran. tap pagi tadi die lesap. dh la kasut nie hadiah pemberian ayah aku. lagi skali aku ulang mmg cari pasal aku bomoh kan SETANG GONDOL nie.

lagi satu harge die bukan murah meh. aku beli ari tue rm2++. dekat rm300. gambo atas tue lebih kurg dengan kasut aku kecuali kasut aku warne hitam plus xdek line putih dgn corak kat tepi. tap lbh kurg mcm nie. setgh org mgkin pk ala kasut je pun. tap aku nie jenis setie dan sayang brg2 aku. jd oleh itu aku mmg dh pun mintak tlg bomoh kan SETANG GONDOL tersebut. ilang mood aku satu hari nie. 


you'll never walk alone.



No comments: