pEnGiKuT AkU™

Tuesday, November 8, 2011

Liverpool. Selamanya.

dah lame aku x menaep pasal LFC nie. aku bukan xmo menaep tapi tiada kesempatan mase utk aku menaep. kalo ikutkan banyak dah blog yang dah ade mahupun baru naek bercerite tentang segalenye pasal LFC. kehebatan. kelemahan. mengutuk mahupun memuji. bola? segalenye boleh di perkatakan.

last game LFC menantikan kujungan ahli baru BPL. swansea. ramai yg mahu dan menjangkakan bahawa LFC akan mendapat kenduri gol xpun menang. tapi? seri tanpe jaringan. di Anfield. memalukan? bagi aku tidak! cume pelbagai kelemahan yg di tunjukan pade malam tersebut. pelbagai kata kata di keluarkan. mengutuk dan ade yang berpikiran optimis. kelab anda? mesti ade jgk malah mgkin lebih hebat dari kami. tapi untuk sesetengah pekare. okeh aku bukan nk bercakap pasal kelab laen. ini pasal LFC!

dah ade yang mule goyah dengan pengurusan King Kenny. come one guys! dude, he is our legend! he know his place very well. he's know better than us about LFC. LFC is him! xpe. aku x kesah. itu hak masing2 nk bg pendapat.

segale kesilapan di tunjukkan pade malam tersebut. player byk lakukan kesilapan. lepas kan peluang sia sia. pemaen yg di harap kan x menjadi. yes! aku setuju dgn sesetengah pendapat bahawa team skrg maseh blom mantap. dari segi taktikal x menjadi. ape masalahnye? aku xtahu. itu jawapan aku. cume aku akan terus menyokong LFC. bukan taraf aku nk menilai KK dan pasukan. walopun aku sebagai die-hard-fan. fan yang dahagakan kemenangan di sebalik turun naek pasukan. tapi ade aku kesah seri @ kalah? move on je lah pade next game. kalo aku mencarut pun waktu 60 min mase permaenan. bukan selepas game. xdak gune.

kalah menang dieorg tetap dpt gaji ribu riban. aku mencarut maki hamun aku tadah dosa. buat pe! game selepas nie mungkin menentukan segalenye. bertemu chelsea dan manchester city. my dad told me that this season is keen on man city.  i a lil bit wanna go for man city. coz this season they fight so much to earn the place rite now. 3 musim selepas(kalo x slh aku)  mancini amek alih. pertukaran pemaen. hasil? masing masing nampak kan. LFC? 1st season selepas KK amek alih. owner baru. bagi aku future is bright! kalo musim nie x menang ape2 piala, x peg CL pun xpe. at least the team know they SHOULD improve more and more to grap the silverware and earn CL spot.

pedulikan english aku yang mcm haram. tulisan aku yang bercampur campur. yg penting aku ade di belakang KK dan LFC. selamanya. YNWA.

No comments: