pEnGiKuT AkU™

Thursday, August 18, 2011

majlis berbuka puasa BNS™


isnin. 15 ogos 2011. Alhamdulillah berjaya dengan langsungnya majlis berbuka puasa BNS. walopun ade masalah sedikit tap berjaye di setelkan. pape pun aku mintak maaf atas segala ape yang terjadi namun aku harap masing masing gembire utk majlis kite ini. ini kali kedue majlis berbuke puasa BNS diadakan. kali ini dimeriahkan lagi dengan kehadiran empat orang lecturer BNS. x salah aku last jumlah aku tahu adelah seramai 52 orang. tap semasa majlis aku mcm dpr rase jumlah tue lebih.. bleh aku katekan dalam 55? atau 60? x kesah lah janji penuh majlis sampai abis nasi! terime kaseh kpd lecturer, kawan kawan yang datang dan sapot majlis kite ini.. ribuan kemaafan jika ade salah silap sepanjang majlis berlangsung..


ini senarai list. walopun xdeklah formal sangat namun ckp memadai bagi menentukan kehadiran para hadirin utk majlis tersebut.. kertas putih kosong x bererti tiada maksud...


level 29 UniKL menjadi tempat majlis kami. ramai yang terkejut mcm mane boleh kami dapatkan dewan ini sedangkan ramai yang ckp pihak UniKL agak ssh nk bagi kebenaran.. dengan izin Nya kami dapat guna dewan ini atau lebih dikenali banquet hall. mcm ala eksklusif kirenye.. haha..


 terima kaseh lagi sekali kawan kawan dan lecturer. menu utama adelah nasi padang.. sampai abis nasi dan ayam! harap semuenye kenyang dan hepy! penuh banquet hall tuee!!


kami ketawa riang gembire
kami sentiase bersama
kami bersatu bagai keluarge
kami lah abang adek kakak
kami ialah BNS
salam Ramadhan buat semua!

p/s : insyaAllah ader rezeki majlis hari raya dan jamuan akhir tahun menyusul.. 

No comments: