pEnGiKuT AkU™

Sunday, May 8, 2011

living legend™



MilanKakaBaros.. bagi aku name yang bukan asing lagi dalam menghasilkan video compilation tentang player player Liverpool mahupun tentang Liverpool sendiri.. dan ini adalah hasil karya beliau yang paling latest kot.. ianya berkenaan Steven Gerrard.. the living legend! mase aku start menjadi fans Liverpool nie Gerrard maseh di akademi.. maseh belom membuat penampilan utk Liverpool.. dan kemunculan beliau pade 29 Nov 1998 membuatkan aku tertanye siapa mamat nie.. dan start dari 1st game tue aku mule menyukai Gerrard.. walopum mase 1st game hnye last minit di masukkan.. beliau telah bermaen sebanyak 13 game pade 1st season.. dan dari situlah permulaan Gerrard bermaen untuk Liverpool.. jom kite saksikan video compilation Steven Gerrard.. the LFC living legend!

No comments: