pEnGiKuT AkU™

Tuesday, January 18, 2011

18 Jan 2011™

pepagi aku dah mule rase nak menaep..
ari nie aku bangun awal.. tap mmg aku bgn awl je..
haha..
bgn sediekn sarapan pagi utk cik bubble..
roti bersalut jem dan air panas..
air panas je dulu sbb nat br bancuh milo baek punye..

dh siap sume aku gerak peg amek cik bubble..
then peg anto kat opis die..
ari nie jln x jem mane..
bleh lah smpi awl..
due2 layan tdo kt bwh opis lam kete..
haha..

time cik bubble tgh tdo..
aku ternmpk sorg auntie nie..
x slh aku die bg duit tap aku x th bape byk pd pkcik keje alam flora..
pkcik nie sedang sapu smph..
aku tersenyum sorg2..
walo tue bende bese tap bg aku ckp memang insafkn diri sendiri..
at least seseorg mampu menolong seseorg yg laen bagi menyenang hdup mereke..
dan aku bersyukur.. di bumi Malaysia..
walopun berlaenan bangse dan agama..
sifat pemurah dan tolong menolong maseh wujud..

dan sambil aku menaep nie.. aku ditemankn oleh power rangers dlm umah sewe aku iaitu
BAD BERY..
brader bad duk maen gitar layan lagu maher zain..
hehe..
tenkiu bad!
bleh aku nyanyi!
haha~

model : gemok, tompok
nikon d50
dungun terengganu

No comments: