pEnGiKuT AkU™

Saturday, December 18, 2010

Champion League™

champion league.. itulah namenye iaitu liga juare2 eropah.. dimane seluruh kelab eropah akan bermaen menentang lawan masing2 dlm merangkul piala berprestij..
nk tgk mcm mane bntk piale die.. tnye pakcik google eh..
atas ialah jadual perlawanan round of 16..
mgkin perlawanan pilihan antare arsenal vs barcelona dan jgk inter milan vs bayern munich..
tap bg aku.. pasti ade kejutan di antare perlawanan ac milan vs tottenham..
bintang yg makin menyinar.. gareth bale.. mampu merobek pertahanan ac milan kah?
same2 kite tggu..
aku x search lah pulak bile game nie..
cr sendiri lah ye..
haha...

CR7.. atau cristiano ronaldo.. kini menyarung jersi real madrid no. 7..
no yg dipakai nye ialah no legend real madrid iaitu raul gonzalez yg kini bermaen dgn kelab germany dan maseh menjaringkn gol walopun usie makin tue..
maseh power kot mamat raul nie..
mampukah ronaldo menyinar dlm CL kali nie?
mampukah beliau membawa new galaticos nie memenangi piala eropah?
same2 kite nantikan gadingan beliau bersama2 oezil dan di maria..


diego milito... memenangi CL thn lepas bersame jose mourinho..
kalo x slh aku kelibat mamat nie kurg season nie sejak di kendali oleh benitez..
maseh mampukah beliau mengulangi percapaian dan mengekalkan inter sebagai juare?

didier drogba..
bagi aku walopun umo dh meningkat..
tap penyudahan mamat nie..
pergh!
power kot.. dh lame aku x tgk penyerang begini setelah ruud van nisteroy peg meninggal kn man u..
prestasi kurg menyerlah season nie..
tap mgkin ade tuah season nie bagi drogba yg mahu memenangi piala eropah ini..

aksi messi ketika meraikan gol..
sape x knal mamat nie
menjadi pujaan ramai kanak2 dan peminat bola sepak
dribling dan skil menarik
penyudah yg tajam
lengkap sbgi seorg penyerang
lionel messi
menjad tonggak kpd skuad catalan - barcelona
ayam tambatan pep guadiola utk membawa piala eropah musim ini pulang ke sepanyol

1st season bersame barcelona tidak menjadi..
mendpt kritikan
namun bagi aku zlatan ibrahimovic nie lengkap sbgi seorg striker..
mempunyai kemahiran skill yg tinggi
penyudah tepat..
kini bermaen utk ac milan..
di pinjamkn namun ac milan ade option utk membeli beliau..
setelah berpindah..
skill2 dan penyudah yg hampir bekarat ketike di barcelona makin menyerlah..
menjadi tonggak utama bagi ac milan dalam mengembalikan maruah ac milan dan itali dalam liga juare2 eropah..
mampukah ac milan menjulang CL?

rooney..
setelah isu skandal nye kini reda..
mamat nie mgkin telah menyucikn diri utk lbh fokus pd bola sepak..
sandaran bagi alex ferguson utk menjaringkn gol..

jack wilsrhere
pemaen mude berumo 18thn kalo x slh aku
bermaen utk arsenal dan menjadi tonggak utama di bhgn tengah utk mengerak kn serangan
adekah beliau akan bersinar dan membawa trophy CL pulang ke London bersame2 capitan fabregas?
same2 kite nantikan..


mcm season2 CL sblm nie mgkin aku akan becerite pasal Liverpool
tap apekan daye..
pasukan the reds sedang dirundung kejthan dan dlm proses menaekkan kembli name Liverpool di persada bola sepak dunia..
mampukah hodgson membawa kegemilangan?
cume yg pasti..
aku mahukan kenny daglish memimpin barisan liverpool
king kenny!

chow~

No comments: