pEnGiKuT AkU™

Monday, August 31, 2009

Julio Baptista®


Julio Baptista.. ade desas desus mengatakan beliau akan menyertai Liverpool. walopun kite semua tahu bahawe ini semua hanye khabar angin.. tap aku ingin melihat "quality player" menyertai liverpool drpd "fringe player" seperti lucas da beluncas..

selaen dr mamat nie.. Van der Vaart jgn termasuk dlm senarai.. awl musim dahulu.. semue peminat Liverpool mampu mengukir senyuman yg cukup lebar apabila liverpool menyatakan hasrat utk membeli David Villa & David Silva.. tap hanya tggl kenangan buat sementara br..

pemilik kelab liverpool.. si pendatang tanpe izin dr amerika.. bukan berduit.. hanye menuding kepada rafa jike berlaku sesuatu.. aku dah bersama liverpool nie da berbelas thn.. sejak dr kecik lagi aku da sokong liverpool.. mcm2 aku lalui ketika menyokong liverpool nie.. ingin melihat liverpool merangkul kejuaraan liga..

pd pndpt aku.. liverpool skrg kurg pemaen yg bleh jd "match winner".. Xabi Alonso da keluar dr liverpool.. dan mengharapkn Aquilani mampu memberi impak yg besar utk mengisi kekosongan yg ade.. jgn di bagi pd lucas si beluncas.. da brape musim.. tap tidak mampu utk menyinari.. M.U.D.A.. menjadi persoalan.. messi,ronaldo,aguero.. semuenye maseh mude2.. adakah bakat menjad taruhan? adekah kehebatan dlman? semuenye bergantung atas individu... keberanian, keinginan mampu mengatasi segala batasan.. tap pd lucas.. die hnye bertaraf coca cola league shj..

layan~

notatepiblog - karya itu cantik~

No comments: