pEnGiKuT AkU™

Saturday, March 28, 2009

Legend Part 2 - Robbie Fowler®

- Robbie Fowler -

kaki membunuh.. itu yg aku bleh taepkn.. mamat nie mmg hebat dlm menjaringkn gol, mengelecek lwn.. antare penyerang yg digeruni.. tap mcm jgk member kamcing die Macca(Legend Part 1).. underrated punye org.. aku pun xphm nape bleh jd mcm nie.. sdgkn mamat due org nie gile bapak punye serasi & bgs.. tap xpe.. zaman dieorg da pun berlalu..

walopun dieorg kurg memenangi piala.. tap bermaen bola adlh nafas dieorg.. "beautiful game"
die nie adlh antare idola aku.. kire waktu mule2 aku mengenali bola sepak nie.. liverpool dan jugak Fowler serta Macca adlh pemain2 terawal aku kenal & minat.. sbb dieorg aku jth cinta sama bola sepak.. ngeee~

aku xmo ckp byk2.. kt bwh aku sediakn link utk korang tgk video mamat nie sewaktu zaman die maen.. die nie jgk antare pemaen yg terhebat pernah bermaen utk "The Kop".. layan~

notatepiblog - blog di taep dlm keadaan bilik yg gelap~

Fowler 1
Fowler 2

4 comments:

Firol said...

Ingat dia raikan gol dengan tertonggeng buat bisik kat atas padang?.....

Fowler memang legend

ichigo said...

bkn berbisik bro.. hehe~ ingt bro.. jd kontrovesi tue~

yeah! true legend~

Firol said...

apa mamat tu buat...

ichigo said...

wa x past bro.. cume dgr2 kabar angin mcm tgh buat pekare2 yg di x elok di tgk oleh sape2 pun~

-cr2 layan seangkatan dgn dadah~