pEnGiKuT AkU™

Saturday, February 18, 2012

Happy Birthday Nuffnang 5 Years Old Sudah



Masa kecik dulu bila sampai time birthday selalu berangan nak buat birthday parti ala-ala terbaring dipadang bola. Tapi tiap kali sampai birthday apa yang terjadi hanyalah limpahan makanan yang sedap sedap kihkihkih. Jadi untuk birthday Nuffnang stick man kali ni yang memang ngam dengan temanya BIRU apa kata kita celebrate dengan gaya terbaring dipadang bola juga :p




Jemput ke tak terjemput ke lain kira, janji idea untuk birthday parti stick man ada (dalam hati fuh kiri fuh kanan mintak minta dapat invitation hehehe)




Terbaring dipadang bola tu macam ni, kan bila terbaring di padang bola kita akan nampak langit. Dan langit kan berwarna biru diselaputi awan. Apakata untuk whole hall tu syiling dan dinding tu dihiasi dengan main lampu gold dan lampu biru disekeliling dinding dengan belon penuh di sekeliling ruang. Hey its birthday mesti nak ada belon. Belon biru :) Okay gambar hall yang penuh belon biru tak ada jadi bayangkan saja yer :p






Untuk touch up kasi lagi boooom tambahkan lilin dengan gold dust biru dan silver dan bintang bintang yang glow in the dark. Confirm everyone will look shining! Shining macam kejayaan Nuffnang untuk masa hadapan yang akan sentiasa berkilau dan bersinar :)


 


Opppps bukan belon, lilin, lampu dan bintang-bintang saja berwarna biru tapi semuanya mesti biru. Bila sebut semua termasuklah makanan. Yiiihaaaa makanan. Apa itu birthday tanpa makanan hikhikhik. Semua orang suka maknan dan makanan pun suka manusiaaa hahaha. Meriahkan birthday Nuffnang stick man yang ke 5 tahun dengan virus Biru. Biar semua orang pulang dengan perasaan biru yang gembira.





Untuk Nuffnang, Selamat Ulangtahun yang ke 5 tahun. Semoga lebih berjaya dan berjaya dimasa hadapan. We will always besides you!


p/s: hikhikhik sorry kalau idea ni agak gila tapi gitulah tema warna biru yang terkeluar dari kepala :p
p/s: sumber kredit gambar google.

1 comment:

Ray ban Malaysia said...

Xpernah dapat cash out dari nuffnang lagi=(