pEnGiKuT AkU™

Sunday, December 4, 2011


salam! bak kate orang orang kat #twitter nie #mornoon. nie care die ber interaksi di #twitter kepada sesiapa yang maseh belum mengenali ape itu #twitter. sile la tanye pakcik google. aku baru bangun bukak laptop bukak #KisahAku nie. bukan ape. dah berhabuk jadi mesti lah kene cuci kan? aku dah setel sume final exam dan segale mak nenek assignment. sekarang aku bercuti tap sebenarnye kepale hotak dha serabut dgn FYP. yess! aku dh tahun akhir dah.

semalam aku menjalankan proses pembersihan menyeluruh kat laptop aku. jadinya aku format baru. dan aku terpakse update balik segale jenis software yang aku pakai. jadi aku tepek kan je. kalo ade sape sape nk download software boleh layari www.filehippo.com. banyak freeware kat sane. sile sile lah yekk geng! orait. sampai sini je dulu.

you'll never walk alone


No comments: