pEnGiKuT AkU™

Sunday, October 23, 2011

#YNWA!

nota dari FB aku. #YNWA


"pendapat aku. kalo x suke ke ape aku x kesah. aku tahu masing2 dh penat kot nk tengok LFC menjadi juara. menjulang piala. dpt celen man utd.dpt jadi kuase besar. tap alih2 kalo ikut game semalam dgn kelab kecik pun bleh seri. itu maen dekat Anfield. come on guys! mane kate kate in KK we trust? mane semangat dulu sewaktu mule2 KK amek alih? mane sapot kite semua pd KK dan player dan LFC sendiri. patut ke game semalam KK yg bulat2 terime kutukan dan cacian? korang pernah terfikir x yg KK betul tap player silap? x ikut taktikal. xpun KK harap player2 die buat A tap smlm player LFC buat B. sape slh? korang tepuk dade dan pikir lah..
xkn sbb bende nie dh melalut mcm mcm? KK know what he can do and what he cant do. kemon geng. Legend kite kot. give him respect. nie ujian pade kite. kite dah byk lalui zaman turun naek. zaman hitam.

aku tahu masing2 dh fedup dgn pelbagai alasan dan janji. tapi jatuh bangun sesebuah kelab bergantung pade fans. kalo kelab bapak besar tap xdek fans. ape jadi? kite LFC. terkenal dgn budaya #YNWA. budaye yg bkn ade pade semue fans2 kelab laen. we have our own identity. 

tap aku x puas hati bile ade fans yg dh mule ckp,type kate mcm2 pade KK. bagi aku KK tahu ape yg terbaek utk LFC. kite kene same2 backup ade dgn KK dan LFC sendiri. kalo manager laen mampu ke jadi lebih hebat dari KK? jd lebih hebat dari Rafa? nk suh owner tuka manager baru? kalo jadi lebih hampeh dari KK ape kate korang? 

mase game lwn man utd. ade x korang bace statement yg mengatakan bahawe dari awal game smpi abis mcm mane fans dlm stadium Anfield. dieorg menyanyi, melompat. we can learn their patient to KK and LFC. aku akui game dah brape tap kite x nmpk lagi kebangkitan LFC yg kite arapkan. aku pernah bace statement yg mengatekan " bukan senang nk jad fan LFC" only the true Kops will be there. susah senang jatuh bangun LFC. (kalo slh sory geng!)

ok aku terime hakikat bahawe LFC bukan LFC zaman 70 & 80 dulu.. tapi kite fans dh xbleh berpegang pade kejuaraan kite yang lampau. ckp2 lah berbangga dgn history kite. kite kene sedar dan tahu. kalo kelab kite LFC bukan lagi kelab besar tap kite fans kene ade belakang LFC. mgkin 10 tahun lagi baru LFC akan jadi hebat. tap sanggup ke kite tunggu? kalo tanye aku. aku sanggup je. kalah ke menang aku rilek sempoi ade je dgn LFC. sampai lah mate aku pejam."

nie sume pendapat dan kate kate aku. kalo ade yang tersinggung aku mintak maaf. YNWA!

No comments: