pEnGiKuT AkU™

Saturday, October 22, 2011

ios 5

aku rase purate kebanyakan pengguna iphone mesti dah banyak update ke ios 5 kan? x terkecuali aku.. baru je dalam seminggu aku update iphone aku ke ios 5.. tapi yang pasti ios 5 adelah ios pertama yang aku update sejak dari aku beli bulan due dulu.. terbaekk kan? aku malas nk update ios 4.X.X nie.. tap setelah menonton aksi aksi ios 5 nie aku berkenan.. feature yg menarik bagi aku..

walopun ios 5 sekarang maseh belom di lengkapi dengan iSiri.. akan ade jgk update lepas nie.. jadi same same lah kite tunggu..

ios 5 nie kua seiring dengan iphone 4s yg di upgarde enjin nye dan kamera 8 megapixel.. niat ade nk sambo jgk 4s tapi bentuk same sebijik dengan iphone 4.. jadi better tunggu iphone 5 lah jwpnye kan..

kalo nk tahu ape dan lebih lanjut pasal ios 5 nie sile lah melawat  : ios 5.. chow!

No comments: