pEnGiKuT AkU™

Saturday, October 22, 2011

bizi!


bizi bizi bizi. ke buat buat bizi? macam macam alasan kite bleh bagi kan? tanpa alasan siapalah manusia kan?  aku x terlepas untuk mencari alasan untuk tidak menaep blog nie.. asyik kene tinggal je die.. sian pulakk..
tap aku bukan tinggal kan sepenuh nye pun.. kadang2 jenguk jgk blog aku nie.. kot kot ade hadiah ke ape yg aku dapat.. rugi x amek.. hahaha..



aku nk bagi alasan yg di sebabkan eseimen lecturer bagi amat lah kurang pade aku semester nie membuatkan aku terlampau rilek dan terlampau lampau malas nye.. naseb ke kelas aku rajin.. tue pun nk bgn pagi perghh! bukan senang.. makin liat jadinye.. hadoii lah.. dah x tersusun aku.. 

tap malas malas pun keje kene buat.. blog kene taep.. walopun celup celap hasil die.. malam nie aku tido lmbt setelah aku bantai tido petang tadi.. dan aku amek peluang nie menaep sekejap.. kurang kurang aku apdate laaa jgk dari aku bia kosong.. 

lepas Raya Haji aku dh kene standby untuk final.. peperiksaan.. bende paling malas time blajo nk mengadap soalan soalan.. kalo x jwp mampus lah jawapnye.. nk berjaye kene stady dan jwp soalan.. 

argh! aku dh ilang idea.. takat nie je lah dulu seyy.. chow!





No comments: