pEnGiKuT AkU™

Sunday, August 14, 2011

makanan & bola™



semalam aku melayan game Liverpool vs Sunderland di kedai Pau Shop & Cafe Shazana. klik pade link sblh utk direct peg ke blogspot kedai tersebut dan juga ini Pau Shop & Cafe Shazana dekat FB. smlm aku berbuke di ampang. makan nasi beriyani. ujung mggu bese lah lari sikit tempat2 bukak pose.. kalo x mmg bukak dekat Pau Shazana je (bese aku sebut pau shanaz je).. petang smlm aku dh msg siap siap pade abang Sham Pau Shazana tnye mlm nie bukak x game Liverpool. mgkin sibuk beliau tidak dpt reply msg aku.. ngam2 pukul 955 aku smpi kt kedai brader A'aa dh tersenyum dan ckp x bukak game Liverpool. nk tgk game Arsenal.. dlm kepale aku dah ckp mane aku nk peg nk layan nie.. xpe aku tawakal dulu peg tanye dan berhasil! brade A'aa saje nk kenekan aku.. aku smlm dah siap dgn home Liverpool manekale my other half miss Bubble dengan away jersi.. bersmgt waja mau layan game nie.. 1st game kot..


di sebabkan maseh fresh dengan berbuke aku ode air sirap dengan air suam je sambil melayan game.. mau je ode makanan tap mcm dah full je kedue due perut kami.. jadi ini pun kire cun lah!


tapi semalam rezeki kami sangat murah. bersyukur.. tbe2 Yen Yen pekeje kedai dtg bertanye mau bubur + sagu x? aku terkial kial terkejut + mase tue duk syok layan game.. miss bubble ckp okeh boleh je tap jangan byk.. Yen Yen ckp bubur nie preee.. oh Alhamdulillah.. rezeki makanan.. aku rase nie 1st time aku makan kot bubur nie.. 


duk sibuk2 tgk game + makan brade A'aa dtg dan letak kueh cara nie pulak.. kami terkejut dan ckp timer kaseh trus! rezeki lagi.. ape lagi ngap je smbil tgk bola.. yelah smlm plak game 2nd half mcm hampeh jd kecewe la pulak.. makanan je pengubat.. haha. makan tue..


thank you yekk my other half sudi teman tengok semalam.. kalo x haru biru aku layan streaming yang 4 sure putus putus.. next game lawan Arsengal kite peg tgk lagi.. #YNWA

**mencari kedai di kampung baru nk jadikan port lepak tgk game LFC~



No comments: