pEnGiKuT AkU™

Friday, August 26, 2011

Liverpool vs Exeter. FT™

pagi tad berlangsung nya perlawanan antara Liverpool menentang Exeter. kelab divisyen bawah England. ini adalah perlawanan bagi piala liga @ lebih di kenali sebagai carling cup. dengan hanye melayan melalui streaming aku x dapat tgk match secare keseluruhan. sangkut sangkut weh! tensen wa..

Liverpool merekodkan kemenangan 3-1 ke atas Exeter. gol saguhati di hadiahkn oleh skrtel dengan member penalti kepada pihak lawan. kalo ikutkan aku agarkan kemenangan besar dengan kesebelasan yang KK turunkan pagi semalam. paling mengejutkan suarez dan meireles dalam starting lineup.

ini ialah barisan yang diturunkan oleh KK pagi semalam. :

GK : Reina
DF : Flanagan, Robinson, Wilson, Skrtel
MF :  Adam, Meireles, Spearing, Maxi, Henderson
ST : Suarez


seperti yang di jangkakan. suarez meledak gol pertama buat LFC pade game tersebut. gol kedue di jaringkan oleh maxi dan carroll melengkapkan kemenangan pagi semalam. bagi carroll gol pagi tadi adelah gol pertama beliau dalam perlawanan kompetitf. dengan keadaan sedang bergelut untuk menaekkan prestasi carroll mencuri tumpuan dengan drive yg power untuk menghasilkan gol ketige buat LFC. meireles mengalami kecederaan bahu dalam perlawanan ini. sama sama kita harapkan itu adalah minor injury. bagi aku meireles amat penting di kala mengisi kekosongan SG8..

sedikit info LFC dalam carling cup :

Most wins: 7 wins, Liverpool
Most final appearances: 10, Liverpool
Most individual winners : 5 Ian Rush for Liverpool
Most final appearances: 6, Ian Rush & Emile Heskey
Highest goalscorer: Geoff Hurst, Ian Rush 49 goals

p/s - aku malas nk alih bahasa. korang pandai kan? #YNWA

No comments: