pEnGiKuT AkU™

Thursday, August 18, 2011

Fab The Fabulous™

aku dalam kelas. jadi make it short. dari pagi tad lagi aku nk menaep ttg fabregas. tap x kesampaian. dengan pembelian sebanyak £36million dengan kontrak 5 tahun. kali ke3 barca berjaya membawa masuk Fab nie. sblm nie 2 percubaan gagal utk membawa Fab ke Nou Camp. Fab maseh muda tap kalo ikutkan dari segi jumlah perlawanan dan passing dan jaringan Fab lebih tinggi peratus dari maestro Barca sekarang iaitu Xavi.. aku lupe mane link tue.. dah jumpe nant aku tepek kan..


Fab menyarung jersi Barca.


pagi tadi berlangsung nya perlawanan antara Barca dan Real Madrid (RM). kemenangan 3-2 hasil jaringan Fab membawa Barca menjulang piala Sepanyol. baru 10 min bermaen utk Barca dah pun menjulang piala berbanding jangkau mase Fab dengan Arsengal.. 

Hala Barca! 



No comments: