pEnGiKuT AkU™

Monday, May 2, 2011

SmurF™

Smurf

jom ber smurf ing! mungkin pengguna pengguna iphone dah familiar dengan game nie kot.. kalo untuk android aku tak pasti game nie ade ke takde.. tak salah aku game nie boleh di kate kan glamer jugak.. tap setahu aku game angry bird sangat glamer kot sbb ramai je yg post kat fb plus kat blog2 pun aku penah tgk ade yang wat posting pasal game angry bird.. berbalik pade smurf nie.. member aku lah yang perkenal kan game smurf nie pade aku.. mule mule aku macam maen tak maen je game nie.. last last jad addict pade game nie.. game nie berkenaan macam kite membina perkampungan smurf nie.. dan bukan setakat bina je kite jgk di kehendaki menjalankan bermacam macam mission.. tap mission bukan macam game game perang ke ape.. game nie untuk kaki enjoy dan santai.. pade pendapat aku lah.. nah amek aku punye perkampungan smurf!


nie tempat kilang kilang perkampungan smurf!


projek tanam tanaman


mesti ade perumahan kn? hehe

okeh.. aku nk rest jap nk sambung stady japg.. esok ade paper~

No comments: