pEnGiKuT AkU™

Sunday, May 1, 2011

makan punye hal!™



Selamat Hari Pekerje!
hoho.. cuti oh cuti.. 
aku xleh cuti lame lame.. start hari selase nie akan berperang dengan paper dah.. sem nie 4 paper aku terpakse tempuhi.. yang killer nye Java,Lan Wan + Eng Math.. nk xnk aku kene seludup segale mak nenek ilmu ilmu dalam kepale otak untuk bekalan hari exam nanti.. 
off jap sal exam.. lepas je aku buat note cyber law tghr tad perut teruh memaenkan ber macam macam irama.. xleh blah drummer paling kuat bunyi sampai pedih perut aku.. jejak 330 kot aku kua dengan kekaseh hati aka miss bumbblee (skarang dh tuka jd miss miko dh).. mule mule ade niat nk peg seri kembangan nk melantak nasi arab.. tap bile pikirkan blk jarak dan fulus.. simpan dalam hati jek.. pastuh tuka plan nk makan nasi beriani.. tap alih alih peg round tgk kedai kat jalan raja muda kalo x salah aku..  tgk jam pun dh lewat.. mau nye ade lauk kan? pusing balik nk usha kat kedai mek siam blakang umah.. hampe skali lagi lauk dh berkurangan.. last last amek usha peg tgk nk makan nasi beriani.. sampai sampai je tgk kerusi semue dh lingkup atah meje.. adehhh makk.. kedai nk shut down dah.. dalam kepale ade due tempat je.. same ade pelite nasi kandar bangsar(sanggup kot nk drive p sane semate mate lapooooo) @ mcd jek.. last last cik miko ckp jom mcd sbb nk tapau sesuatu dari mcd.. aku pun on memandang kn perut dah berkriuk kriak dah..

sampai je mcd paking masuk oder... haaaa.. ape lagi makan lah sampi perut kembang! hahaha.. sbnrnye tgk kat bawah yekk ape yang nk di tapau oleh cik miko.. gelas special dari mcd nie.. nant bleh wak koleksi letak kat umah lepas kawen nant.. hehe.. chow! aku duk cr port nk tgk bola nie plop.. Liverpool vs Newcastle~












mcd!

1 comment:

cikNiarun said...

kekkeke..aku lebih suke colleck cawan sup vono..