pEnGiKuT AkU™

Sunday, May 1, 2011

Liverpool 3 - 0 Newcastle™

Liverpool 3 - 0 Newcastle. dah membuat kan aku nk melompat lompat di kedai makan.. cik miko menemani aku dengan setia sampai lah abis game.. now she's also one of the Liverpool fans! Maxi, Kuyt dan Suarez! they are three heroes tonight.. but not to forget for all team members that do their part to make sure we got clean sheet again and we win tonight! dengan kemenangan nie Liverpool melonjak ke tangge ke lima. our europe dream never shade away from us! jom layan gambo gambo game tad~


maxi merembat gol pertame! gol ke 4 dari dua perlawanan..
makin menjadi maxi nieee!


gaye nk terbang ke langit!



di rai kan rakan rakan dan penyokong


kuyt tidak mensia sia kan peluang merembat masuk penalti


suarez : aku yang buat gol tue.. kasi gosoook skek!
kuyt : yes yes! aku sumbat gol lagi!!
lucas : ade kutu weh rambut mu..


suarez scored again! he's bang down newcastle!


YNWA!



No comments: