pEnGiKuT AkU™

Thursday, April 28, 2011

Jack Robinson & John Flanagan™



ohayo!
kalo ikut kn dah semalam aku nk buat posting nie..
tap x jad sbb tbe2 lak video kedue2 nie xleh play.. aku pun jd malas!
bagi fans² LFC due name ini sudah tidak asing lagi..
Jack Robinson dan John Flanagan.
aku bleh panggil dieorg nie wonderkid..
Jack Robinson bermaen pade posisi LB dan manakala John Flanagan bermaen pade posisi RB..
kedue² mereke ini telah di war war kn akan menjadi tonggak Liverpool pade mase depan..
King Kenny menaruh kepercayaan dan keyakinan kepada kedue² pemaen niee..
aku tabik spring King Kenny! all hail King!

okeh.. meh aku mulekan dengan Jack Robinson..
korang bleh tgk pade biodata yang aku tepek kat bawah nie..
Jack Robinson telah menjadi pemaen paling mude bermaen untuk Liverpool..
telah melakukan "debut" utk LFC pade umur 16 thn dan 250 hari..
kalo x salah aku game pertama beliau ialah di bawah kendalian Rafa Benitez sblm ini..
dan ketika menentang Arsenal King Kenny telah memasukan Jack dan Jack membalas kepercayaan King Kenny dengan bermaen bersungguh dan cun! hahaha..


nie ialah rangkuman aksi aksi Jack ketika menentang Arsenal.. jom layan!


John Flanagan.. seorang lagi bakal menyinar di kancah EPL..
bermaen secare agresif dan menyerang..
King Kenny menaruh kepercayaan yang tinggi pade beliau selaen dr Jack Robinson..
same² "graduate" dgn Jack, John juge telah membuktikan yang beliau akan menjadi harapan bagi Liverpool pade musim musim akan datang..
korang bleh cuci mate tgk biodata John kat bawah..
John nie adelah anak kepada sorang lagi yg jgk pernah bermaen utk Liverpool..
aku dh search tap x jumpe lak data².. yang aku tahu ayahnye ade name Flanagan jgk..


Meh layan aksi aksi Flanagan ketike menentang Man city..



YNWA!

No comments: