pEnGiKuT AkU™

Thursday, March 3, 2011

Caroline Wozniacki™




Caroline Wozniacki
World No 1 Tennis
One of World No 1 fans of Liverpool
hehe..
pagi pagi nie aku rajin lak tibe tibe nk meng update cite pasal Caroline nie..
aku banyak tahu tentang Caroline nie melalui @Padang Anfield kat FB..
so sape sape fans Kops bleh lah search dan like Padang Anfield..
kite same same berkumpul bagi pendapat x kesah lah untuk pape pun..
berbalik pada Caroline nie..
kat atas ade die punye bio data..
korang bleh bace dan paham kan?
Caroline nie orang Denmark..
dalam team Liverpool ade Agger dan Poulsen yg berasal dari Denmark..
kalo ade duit lbh.. owner beli lah jgk Simon Kjaer.. defend yg makin naek skang dan antare peminat Liverpool yg juge berasal dari Denmark..


Nie aku suke..
kalo korang bukan fans Liverpool @ x tahu ape itu Liverpool..
google dan search lah..
xpun tanye pade otai2..
dan nant akan tahu kenape dan mengape Caroline dan seluruh fans LOVES King Kenny!
pade aku.. Caroline nie bkn semate mate sokong Liverpool atas dasar suke suke @ yg sewaktu denganye..
Caroline nie tahu serba banyak tentang sejarah Liverpool..
dan aku nk nyatakan sesuatu..
kami berbangge dengan sejarah Liverpool.. dan kami berbangge dengan ape yang di capai sekarang..

We Will Stand Behind Our Team No Matter What!

nie x salah aku pic Caroline paling latest..
aku dah ade post video waktu Caroline nie traning pakai jersy Gerrard..
mmg sayang gile lah Caroline nie kat Liverpool!

true no 1 fans!

YNWA!!

No comments: