pEnGiKuT AkU™

Monday, February 7, 2011

the nite we PAWN the 50 million bridge!™


haha!
aku sungguh berbesar hati nak menaep entri kali nie!
we have PAWN the 50 million bridge @ senang cite 50 million man is just shit!
noob + flop..
ape lagi aku nk taep..

layan goal yang di jaringkn oleh meireles dan tgk muke si pengkhianat!
aku trn dr umah dgn member2 dgn semangat berkobar nk tgk torres kene bantai..
kalo kalah aku x kesah janji torres kene tibai!
dan daniel agger defender Liverpool player yang 1st menyiku torres..
berbesar hati aku mengucap kan tahniah pade torres dpt siku berharge dari kami!
haha..
TQ meireles menjaringkan gol kemenangan..
walo pun agak kecewe x dpt nk lihat aksi suarez..
janji aku puas hati..
naseb aku x melompat kt kedai makan tad..
cukup lah gaye aku yg nk melompat tad melambang kan kegembiraan aku dgn jaringakn meireles..
enjoy the nite lads!
once again..
we PAWN 50 million bridge aka torres!
YNWA!~

No comments: