pEnGiKuT AkU™

Tuesday, December 28, 2010

Permata Baru Anfield kah?™




desas desus mengatekan Liverpool telah mengeoffer kan player ni sbyk 8m mcm tue lah aku rs..
kalo x slh info aku bace..
tgk dr video tue agak x keterlaluan kalo Liverpool ptt membeli player nie..
tap jgn lak beli simpan je..
bagi pendedahan..
mgkin commoli telah menjalankan tgs penting beliau dlm mencari bakat baru utk Liverpool
Liverpool perlu bangkit.. tggl separuh musim lagi dlm menaekkn pasukan ke tmpt 4 teratas bagi melayakkan diri ke Champion League


nie salah satu lagi berite bagi aku x mengejutkan
kalo ikut kan Liverpool pernah menawarkn beliau manager LFC bagi mengantikan Rafa Benitez
dan skrg bagi mengantikn Roy Hodgson
NESV telah menyatakn bhw mereka memberi peluang kpd Roy Hodgson smpi ujung bln sblm mengantikan beliau dgn Didier Deschamps
same same kite tgk saksikan apekah yang akan berlaku dalam mase due tige hari lagi
bakal adekah permindahaan yang baru bagi player dan pertukaran manager


..You'll Never Walk Alone..


sumber : www.goal.com/en

2 comments:

Seizer said...

die ni injured jatuh ngan bahu ari tuh.

die mungkin injured lame... camne nak pass medical untuk januari

http://redsonthespot.blogspot.com/2010/12/saper-patut-liverpool-cari-januari-ni.html

Takiya Genji said...

yeke bro? haha.. xtao plak aku..
arap2 ade pemaen br yg masuk..
YNWA!~