pEnGiKuT AkU™

Sunday, December 26, 2010

Harimau Mengganas!™

mcm mane aku nk mulekan eh..
aku rase ratusan juta rakyat Malaysia die seluruh dunia mungkin mengukir senyuman smpi ke telinge
xpun mlm nie sure tdo x lene..
kedai kopi, mamak.. xkesoh lah kat mane2.. sure bercakap ttg kejayaan Malaysia menewaskn indonesia 3-0 dlm perlawanan akhir pusingan pertama piala AFF Suzuki yg berlangsung di Bukit Jalil sebentar tad..
dan mcm status FB aku..
"bleh doh kerat separuh piala letok kat Bukit Jalil"
menandakn kite dh sprh tangan memegang piala AFF Suzuki..
namun begitu..
suke suke jgk..
maseh ade berbaki 90 menet di stadium bung karno
Malaysia harus menjadikn impian Juare menjadi kenytaan..
alang2 dah 3-0
bialah juara terus
haha..


mamat nie br je kawen smlm..
tap aku rase die lah paling kemas dan bijak di padang
merobek pertahanan indon byk kali dan due kali menjad "playmaker"bagi due gol Malaysia

penjaring due gol bag Malaysia dlm perlawanan tad menentang indon..
aku arapkan ledakan Safee akan menggegarkn stadium bung karno pd perlawanan akhir pusingan kedua nanti


captain Malaysia
aku bleh katekan mamat nie menggalas tugas penting dgn menjad tonggak di bhgn tengah bagi menggerakkn serangan Malaysia
jgk tidak ketinggalan menjadi pertahanan di kale kubu Malaysia di serang



bagi aku..
corak permaenan pasukan Malaysia ckp berpuah hati..
kawalan bolas kemas, corak menyerang yg nmpk mcm akan membuahkn hasil..
teknik kawalan bola dan hantaran
bleh kate sume jd bagi Malaysia mlm nie
tahniah aku ucapkn pade team Malaysia
ayuh sang juara!
kite nobatkn kembali maruah bola sepak negara
di persada dunia
kite naek kn kembali name Malaysia di mate dunia!
ayuh!


bangge menjadi anak Malaysia
lebih2 lagi anak jati Terengganu!


No comments: