pEnGiKuT AkU™

Thursday, December 30, 2010

Anfield Banjir!!™


yeah! anfield banjir.. banjir dgn kemarahan dan kekecewaan para peminat yang menyaksikan perlawanan antara Liverpool vs Wolves semalam..
yang tengok kat kaca television secare live pasti turut merasakan bende yang same..
dan kemungkinan lah..
perkataan pertama..
"get lost roy" @ "f%$k roy"
atau macam macam lagi..
Liverpool tewas 1-0 pade Wolves yang berade di tangge bawah LIGA.. yeah! BAWAH liga!
dan aku antare peminat yang memang marah dan kecewa..
ntah lah.. aku rase berjute die hard fan pasti mahu kemenangan pade game semalam..
tetapi tewas..
dan aku malas nak menaep pasal taktikal @ pemaen yang di bawak turun oleh roy
aku dah muak dengan pelbagai alasan..
jangan nak salahkn Gerrard.. jangan nak tunding jari pade orang laen roy..
semua masalah berpunce dari mu mangkuk hayun!



bagi aku roy tak layak nak memegang logo Anfield mahu pun menjejakan kaki lagi
para peminat segelintir menyokong sewaktu beliau di pilih..
dan alasan beliau kritik die selepas 10 game..
dan nie dah masuk berbelas game roy!
dan bile kalah.. menuding jari pade orang laen dan bukan mencari kesalahan sendiri!

ade satu artikel.. ini link die..
roy menyatakan bahawa peminat tidak di belakang LFC!
bodoh! kenyataan bodoh!
peminat akan sentiase di belakang LFC tap bukan di belakang roy!
aku merasakan die terdesak mencari pelbagai alasan..
dan para peminat menyuarakan bahawa mereke mahukan
King Kenny
mengemudi Liverpool
dan itu jugak yang aku harapkan..


John W. Henry
owner baru Liverpool..
beliau amat berhati hati tentang duit keluar masuk..
aku x kesah kalo die bukan jenis berbelanje besar..
tap aku yakin die akan sediakan dana bagi pasukan Liverpool
bagi mencari permata berharge buat Liverpool
dalam aku punye posting sebelum nie ade aku nyatekan bahawa owner Liverpool memberi ruang sementare buat roy..
dan aku harapkan itu benar..
aku mahu owner memilih manager baru..
roy mungkin bagus tap tidak bagus buat Liverpool!



ohh.. last tgk Liverpool menjulang piala nie pada thn 1990 dulu..
itu lah tahun last Liverpool menjuarai kejuaraan liga kali ke 18..
dan sekarang seteru utama Man Utd telah menyamai rekod Liverpool..
mungkin tidak pade musim ini.. namun aku harapkan 2011 ade keajaiban yang berlaku..
paling tidak layak untuk Champion League dan menang
Europa League untuk season nie..
mungkin itu dapat mengubati luka yang makin merebak..

torres tidak menjadi..
gerrard mungkin telah letih
semangat berpasukan mungkin dah lame hilang
mungkin player Liverpool sendiri dah jemu bermaen untuk roy..
pulanglah dikau roy ke fulham~



You'll Never Walk Alone pegangan kami,
Steven Gerrard pula pujaan kami,
Wahai Hodgson boleh tak tolong kami,

Cepat dikau berabus dari muka kami
-------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

Seizer said...

ini buat gua sedih..

Takiya Genji said...

seizer - tue lah.. xleh nk ckp ape dah~