pEnGiKuT AkU™

Thursday, July 1, 2010

macam-macam®

aku lupe dh bile last aku update blog..
dr awl blk cuti ase mcm nk edit blog nie..
tap smpi ari nie x terbuat..
haha..
malas!
tgk2 blk baek kekal je mcm nie..
xdek nk skit kpale..
aku punye tempat aku punye suke..
lagi due mggu aku masuk blaja blk..
hadoii.. dh tue2 nie br sambung..
xpe2..
ade hikmah die sbalik sume kejadian,,
aku bersyukur..

sepanjang cuti nie.. ingt nk keje..
tap
MALAS!
haha..
aku duk umah jek
layan tenet
layan game
layan ps3
lepak member2..
nk kate oliday x bape sgt.. cume ari tuh lah jln2 kL ngan family..
sempat jgk smbo baju giodano 3 helai..
tshirt je pun..

si mira..
nat kte gerak peg kL tgh bln nie..
sem ni insyaAllah.. mu duk bwh bumbung..
xdek dah ujan panas mcm sblm nie..
jgn buat hal okay..
hehe..

teringin nk memiliki blackberry..
tap fulusnye kurg..
ilek bro..
stady dulu..
then keje beli lah..
haha..

teringin nk memandu dan memiliki neo..
aiseh.. blm lagi ckp nk bwk subaru @ evo..

haha..
lagi dh bape mggu puase..
then raye..
sonok2~

mase cuti nie aku duk layan WC.. world cup je..
arap2 spain menang WC kali nie..
pagi petang siang malam bola je..
haha..

dah. next posting lak~

No comments: