pEnGiKuT AkU™

Saturday, November 21, 2009

Liverpool vs Man City®


tepat jam 840pm aku mengadap dpn tb nk tgk game Liverpool lwn Man City. tap apekan daya.. hujan trn dgn lebat(5 hari x benti2 ujan trn). astro pun lingkup. aku x dpt tgk sehinggelah minit last separuh mase pertama.. aku x tahu kesebelasan utama.. yg penting, seri lagi.. 2-2 same dgn Man City.. kecewe lagi. drop 2 point lagi.. makin ketinggalan.. makin jauh.. bilakah perubahan akan berlaku?

daniel agger dan ryan babel x slh aku cedere mase 1st half.. agger nie br je pulih dr kecederaan sblm nie.. da pecah lak kepale otak.. sian mamat nie.. bile la die dpt tnjk aksi sebenar die.. si babel lak.. kaki die terpele'ot.. dan cedera.. asyik2 cedere je pemaen liverpool skang.. awat x manager liverpool tue cedera jgk.. mcm2 alasan da.. bosan!!~




captain fantastic x dpt nk mengubah perlawanan.. kwn baek die.. torres maseh cedera.. permaenan beliau mlm nie agak terbatas dek kurang backup oleh pemaen2 laen..



xleh sumbat gol.. lucas @ beluncas nk menyepak si barry krn beliau x menyertai rafalution~
aku still x puas hati ngan mamat nie.. maen ntah pape.. jual la weh~

sekadar imbasan.. hnye gerrard berade dlm gmbr nie yg maseh kekal.. nie waktu menjuarai Champion League 2005.. era awal rafalution.. laen2 da lari lintang pukang kene hambat di benitez~


notatepiblog - impian tggl kenangan~

2 comments:

miss e said...

wahh!
minat bola ye?..

:D

Takiya Genji said...

miss e - ye.. mmg minat bangat. bkn kaki bangku.. haha~