pEnGiKuT AkU™

Monday, September 14, 2009

Raya®

maseh awalkah nk aku ucapkn..
"Selamat Hari Raya"
aku maseh tercr2 suasana raya yg ckp di nanti2 kn..
mgkin sbb byk sgt hal dlm kpale otak neh buat aku x merase sgt lagi..
byk bende yg aku nantikn dan maseh ade yg perlu aku mencari..


life is great~

notatepiblog - jari jemari menaep di kale aku nk bermimpi indah~

3 comments:

seroja jingga said...

selamat tidur..mimpikan yang indah2..

aremierulez/Amirul said...

degil jari kau ni...
hahaha..

tak la terlalu awal..
dah dekat nak raya pun..
seminggu je lagi...

tapi bila dah besar ni, mmg la dah tak rasa suasana raya...
masa kecik2 je meriah..

torres said...

seroja - bgn da.. hehe~

amirul - haha.. tue la.. bdk2 gak besh raye.. terkenang daku pd zaman kanak2 ribena dulu~