pEnGiKuT AkU™

Friday, September 18, 2009

bgn tido®

ayak.. tekejut gua dr tdo..
rupenye kekasih hati call..
aku tgk jam da 10 lbh.. sembang2 jap..
ting tong blk.. huhu.. tbe2 akak aku masuk..
kacau~
tgk jam 11 lbh dh..
mls nye nk bgn..
solat jumaat japg..
ptg nk g kemaman..
melawat sanak saudara sblm raye..
dh lame x blk kemaman sejak arwah nenek belah ayah pergi.. bape thn dh..
aku x sempat nk blk dr penang.. ader exam waktu tue..
belah mak sethn sblm nenek belah ayah pergi..
kalo nenek due2 maseh ade.. sure kumpul ramai2 umah nenek.. besh~
xpela.. smoge roh nenek (due2) toki(due2) di cucuri rahmat..
di tempatkan bersama2 org beriman..
al-fatihah..
selamat hari raye toki & nenek..

hurm...
4 bln dh..
arap2 lepas raya adelah..
ilang satu tujuan..
x merase nk beraye sgt..
bersbrlah...

wrne itam thn nie aku pakai bj melayu..
bersamping..
thn nie raya ckp2 simple aku..
bese2 je..

ape lagi aku nk taep?
idea da kong..

raye punye pasal.. jem dungun..
klh KL..
anak2 perantau blk..

3 thn duk penang.. 2 thn duk kuantan..
5 thn jd anak perantau..
cam besh.. blk kg. nk raye.. huhu..
syok~!

selamat hari raya
maap zahir & batin
senyum sokmo~

notatepiblog - mai la dtg umah beraye~


2 comments:

Amirul Idham said...

baju raya kau warna hitam ke?
style la...
aku nak buat warna hitam, mak aku mesti marah giler punye..

http://liverpool-malaysia.blogspot.com/

Takiya Genji said...

thn2 lepas punye bro.. x wat baju raye pun.. bape thn da. jimat ckit.. lagpun bleh pakai lagi..
style ke bro? hehe.. jejake idaman. haha..
mrh? awat bro? xleh ke wrne itam?