pEnGiKuT AkU™

Saturday, April 11, 2009

MajLi$ KaWeN®

hahaha~ aku gelak dulu.. bkn ape.. nie mesti kalo member2 aku bc tajuk tue ingtkn aku da nk kawen~ coming soon~
gmbr di atas ialah psgn yg akan melangsungkn perkahwinan mereka bln 5 nat.. tarikh x slh aku 4 May 2009 (aimi, kalo slh btao blk). sbnrnye aimi (yg pakai tudung) adlh member lame aku sejak skolah rendh dulu.. ms drjh 6 kat Sekolah Kebangsaan Bandar Dungun.. kire nie sbg info awl kpd member2 lame & yg knal aimi nie.. majlis akan dilangsungkn kat Kuala Terengganu.. alamat nat aku update.. aimi nie x bg kad.. aku da suh anta gune pos laju2.. tap x jgk smpi2~
kpd sume kwn2, member2 & rakan2.. mai kite g pakat majlis aimi.. inform a kat sape2 yg maseh ade contact member2 lame.. bleh wat gath trus nat kat sane~

notatepiblog - aimi, aku da lunaskn janji aku. blanje aku makan~

update - 9 May 2009. tarikh br.. bkn 4 May 2009. harap maklum.

5 comments:

sheila said...

wey..nk g etek

aiMinaDra said...

weh zul..9 mei arrr...saloh org mari 4 mei leloh ambe..hahah..poslaju2 dh..posmen lambat2 ato...

aiMinaDra said...

kawan2 skbd saye..sila dtg beramai2 ke majlis kawin saya ye..zu..pahni tepek gbr kad pulok dehhh

Takiya Genji said...

beyeh2~ saloh tarikh.. hehe~

cikNiarun said...

oh kawin..sonoknye!