pEnGiKuT AkU™

Tuesday, November 18, 2008

ptg @ tuesday

nie laptop aku.. tap gmbr skrin jek.. xleh nk bg tnjk pn0h2.. serabut gile desktop aku.. aku da ssn byk x.. alih2 jd blk cm2.. nk buat cane.. buat keje byk shorcut sgt.. hahaha.. ari nie aku pening duk buat database.. aku da lame tggl.. tap kene buat gak.. mcm2 nk.. kene try & error le nmpknye.. mate aku dh pnat ngadap 1 ari skrin laptop nie..smpi aku nek blur jdnye.. puah duk pikirkn idea & care yg spttnye aku nk bg database tue sempurne & ala2 korporat (da dieorg nk).. ikut aku chow sin cii je aku buat... hehehe...

ari nie 18 Nov.. aku da servey hr tue(ikut tenet) game Football Manager 2009.. 14 Nov kua.. tap da smpi kat Malaysia ke? aku arap2.. hehe.. x sbr nk men.. skang aku layan yang 2008.. nk merase yg br lak.. nat a ujung mggu nie peg kuantan cr..

ari nie antare hari2 paling cbuk aku.. huhu (cbuk jek manjang).. duk memerah otak aku yg bergelige nie nk wat database lah.. cordinate training yg nk dibuat las menet lah.. ape ag aa... huhu.. mggu nie - smpi hr nie je.. pc/laptop staff da ok sume... da byk aku settlekan dlm membuatkn laptop dieorg laju bak pakai turbo.. seb x bunyi keeeecciiinnng! kire sume berjln dgn lancar.. yes2!! tap aku xleh nk rlek.. byk bende lagi aku nk kene buat..

p/s- aku da blur.. & aku nk chow.. adios amigos..

No comments: